Voeding


 

Suggereerde boodschappenlijst

Dit is geen uitputtende lijst. Dit zijn suggesties om u te helpen om betere, verantwoordelijke en meer voedingswaardelijke producten te kopen. Dit is op geen enkele wijze bedoeld om het advies van uw diëtist of primaire zorgverlener te vervangen. Vraag altijd het advies van uw huisarts voordat u met een nieuw dieet begint.


Proteïnen – eieren, eiwitten, kip, kalkoen, tilapia, zalm, je favoriete proteïne shake, Griekse yoghurt, tofu

Fruit (koolhydraten) – appels, sinaasappels, grapefruits, bananen, blauwe bessen

Granen (koolhydraten) – staal gesneden Ierse havermout, bruine rijs, volkoren pasta, Ezechiël brood

Groenten (koolhydraten) – spinazie, broccoli, zoete aardappels

Vetten – kokosolie, avocado, noten, amandelen, cashewnoten (ongezouten)

Vet verbrandende specerijen – Cayenne peper, kaneel, kurkuma, groende thee, appelcider azijn

MyFitnessPal

MyFitnessPal is een applicatie die wij gebruiken om uw fitnessdoelen zo snel mogelijk te bereiken. Wij monitoren dan uw dagelijkse eetgewoonten zodat u beter begrijpt wat een gezond dieet is. We stellen de concept zone in in My Fitness Pal zodat hij 40% van uw calorieën omzet in koolhydraten, 30% van uw calorieën omzet in vet en 30% van uw calorieën omzet in eiwitten. Zorg ervoor dat u zich aanmeld voor MyFitnessPal zodat u kunt beginnen met het volgen van uw dieet. Vergeet niet dat gezond eten en niet alleen trainingen heel erg helpen bij het fitter worden en verliezen van extra kilo’s.


 

Het begrijpen van kolhydraten, eiwitten en vetten.

Untitled design 1
google-site-verification: google4633834e0652bb85.html